bambisilverstar

Alla inlägg under juli 2013

Av Bambi Silverstar - 23 juli 2013 10:39

Jag skulle kunna dö för jag är så ******* ledsen att jag inte bloggatpå länge! Jag är ingen sån som fastnar i bloggande, men jag ska försöka komma igång och hoppas ni förlåter mej!

Presentation


Heej! Jag är Bambi Silverstar och spelar det underbara häst spelet starstable online! :3

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska min nya serie heta?
 Wild Secret :s
  Aideens Secret :s
 Ödes Ryttaren :s
 Ödes Ryttarna :s
 Dark Cores Secret :s
 Bah Serie typ cx

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok♥

Daisy♥

DaisyDiamond

~~~~~~~~~~~~~~

 

Hej! Det är jag som är Daisy!

Äldsta i stallet ;)

Trogen, Snäll, Gallopp häst♥

Dream♥

DreamWhisper

~~~~~~~~~~~~~

Hej Det är jag som är Dream! Jag är lat men älskar Terräng och hopp! Jag är dock livrädd för ankorCx

Ruby♥

RubyShadow

~~~~~~~~~~~~

Hej! Ruby här ;)

Jag är en Westernhäst som älskar att mumsa på bambis hattar och rymma ur hagen! Även galen i godis!

Joey♥

FireJoy

~~~~~~~

 

Joey här! Hopp och Terräng häst ;) Se mej som den superstjärna jag är i filmen War horse ^-^

SuperMan♥

SuperMane

~~~~~~~~~~

Tjenix, SuperMan här! Som man hör på namnet är jag super! C8 Men även busigast i stallet ;) Ni anar inte hur gott det är att äta ur Bambis hemliga godisförråd!?

Agnetha♥

AngelMist

~~~~~~~~~~

Agnetha (Även kallad Angel) här! Bambi och jag tränar mycket dressyr och jag har varit med i många utställningar. Men tro mej när jag säger att rymma hemifrån då och då är riktigt kul! ;)

Lillagubben♥

PeacePrince

~~~~~~~~~~

Lillagubben här! Även jag är stor filmstärna, haha ;)

Men Wow! Bambi och jag tränar mycket hopp och ibland dressyr. Min favorit årstid är helt klart Vintern ;3

Frost♥

FrostRiver

~~~~~~~~~

  Hellu! Frost/Frostie här!

Jag är en busig arab och tränar mycket hopp samt är med i utställningar! Min favvo färg är helt klart BLÅ :D


Ovido - Quiz & Flashcards